Veelgestelde

VRAGEN

Hoe werkt een all-inclusive arrangement?

Bij Wereldrestaurant Puur weet je altijd waar je aan toe bent. Je betaalt namelijk een vaste prijs voor zowel het eten als het drinken. Je betaalt niet voor wát je eet of drinkt, maar voor de tijd die je bij ons bent! Om de tarieven en wachttijden aantrekkelijk te houden, maakt Wereldrestaurant Puur vooraf één rekening per tafel op.

Wat voor dranken zitten er in het all-inclusive pakket?
Hoe betaal ik buitenlands gedistilleerde consumpties?
Is reserveren verplicht?
Kan ik ook een arrangement voor 1 uur reserveren?
Ons gezelschap wil een 3 uurs-arrangement. Nu vertrekt 1 persoon eerder en wil een 2 uurs-arrangement, is dit mogelijk?
Ik eet niet zoveel, kan ik dan ook korter reserveren?
Kunnen wij langer blijven dan het betaalde arrangement?
Ik wil iets vieren met een groep van 30 man. Past dat bij jullie?
Ik heb een maagverkleining gehad, krijg ik dan korting?
Hebben jullie ook glutenvrij eten?
Ik heb een allergie/dieet, kan ik terecht bij Wereldrestaurant Puur?
Hebben jullie ook suikervrij drinken?
Hoe kan ik bij Wereldrestaurant Puur betalen?
Kunnen wij afzonderlijk afrekenen?
Kan ik op rekening dineren?
Kan ik bij jullie ook cadeaucheques inleveren?
Kan ik met mijn kinderen ook terecht?
Waar kan ik parkeren?
Is Wereldrestaurant Puur goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer?
Ik ben jarig, krijg ik dan korting?

Staat jouw vraag er niet bij?
Stuur een mail naar: info@wereldrestaurantpuur.nl en je hoort snel van ons!